Der Ubermenchen?

"Håsta har många retstickor som ibland bara är ute efter att provocera och vi får inte låta oss luras av något sånt när vi har ett viktigt DM-slutspel som väntar."

blått lag vs HÖKarna.. Fan blev torsk, 3e förlusten av 3 möjliga, när Blackhawks återigen förlorade mot innebandybebblen.. Nu har jag inte sett de andra 2 matcherna men med tanke på vad Håsta ställde upp med för lag kan man väl inte säga att man är särskillt imponerad av vad de titelaspirerande motståndarna visade upp.. Håsta saknade 4-5 tongivande spelare som nog alla skulle kliva rätt in i vilket lag som helst medans Hudik/Björkberg/Söderhamn/Ljusdal bara saknade en viss Julgris men det kompenserades av en comebackande "Dojja" som dagen till ära hade shortsen så högt som bara en H/Bspelare kan ha när det vankas riktigt STOR match.. Nu sitter väl de blåa och slår sig för bröstet och tycker att man kunde spela av matchen på halvfart men men.. Hybris slår ALLTID tillbaka.. Tyvärr är man ju i Thailando när lagen möts en sista gång i januari men jag är redan nu beredd att sätta en liten slant på att HÖKarna kommer skjuta bort H/B fån ligaguldet där.. En liten rolig petitess från matchen var när man kollade på de båda lagens bänkar där H/B matchade upp inte mindre än 3 coacher, 16 utespelare och 2 målvakter som samtliga ÄTER, SOVER och ANDAS innebandy medans Håstas sköna bänk bestod av Samba-Nisse, Tobbe W, Rogga Andersson mfl.. THIS IS THE FUCKIN DIVISION TRE!!!

Omgångens Hök: Niklas "Flodda" Forslöv

Omgångens Miss: H/Bs spelarkoll i matchbladet..

Omgångens Humor: citat från H/Bs ledare i ovan nämnda matchblad: "NU KÖR VI"


Kommentarer
Postat av: Nordin

Haha, ja shortsen kan ha vart matchens behållning!

2008-12-14 @ 19:48:29
Postat av: Anonym

Anar man inte en liten,liten,liten bit bitterhet här ändå?

2008-12-16 @ 22:26:42
Postat av: Anonym

klart jag är bitter, Håsta förlorade ju.. Laget i mitt hjärta.. Men det är en konst att kunna vara det oxå ;)

2008-12-16 @ 22:41:16
Postat av: Anonym

..men om ni nu Håstasupportrar blir så här "lite bittra" när Håsta förlorar......Och om Håsta fölorar pga att dom inte ställer upp med bästa möjliga lag....den åsikten har ventilerats här vad jag minns, och definitivt på H/B.s svenska fans-sida.....varför ser ni inte till att Håsta ALLTID ställer upp med sitt bästa lag? .....känns ju lite B tycker jag att ofta skylla förluster på att " Om vi bara haft med ....bla,bla, och sen dessutom lite briljera med att "vårat lag,dom inser att det är Hälsingetrean, dom tar f*n inte det här så allvarligt" ! Antingen tar ni det allvarligt, och vill vinna varje match, eller så tar ni det inte så allvarligt, gnäll då inte när ni förlorar.....

2008-12-17 @ 01:44:12
Postat av: CalleHå

JAG står för vad jag tycker HÄR PÅ MIN EGEN SIDA.. vad andra tycker och tänker på ert forum har väl inte JAG med att göra, eller?? om Pedro tycker att H/B suger på en sida JAG aldrig vad jag kan minnas skrivit något på hur rör detta MIG? Sen att du har en poäng i det med att det gnälls från både mig och andra det har du en poäng i men.. Tror du inte Håsta ALLTID ställer upp med bästa lag då?? Man kan väl för fan inte spela med spelare som är sjuka, skadade eller bortresta?? eller?? aja var det nått mer du ville så svarar jag gärna på dina frågor öga mot öga.. mvh CalleHå

2008-12-17 @ 02:27:06
Postat av: Anonym

f*n Calle, lite mothugg ska du väl kunna ta utan att bli tvärförbannad? Även om man läser dina inlägg med behållning, så kanske man inte är överens med dig i allting. Eller är det ett krav för att få läsa och ev. kommentera något?

2008-12-17 @ 12:23:33
Postat av: CalleHå

Jag har absolut inga problem att någon kommenterar, har en annan åsikt eller tycker jag är slut i huvudet, det tycker jag bara är kul.. Var just det att du drog ALLA över en kam just där.. JAG står för vad jag säger och tycker, det kanske inte alla andra gör.. aja case closed

2008-12-17 @ 13:38:03
Postat av: "karl-johan"

".. och defenetivt på HBs svenska fans sida..." hörde jag hybris eller?

2008-12-17 @ 16:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0