Ge mig Hoaks..

Yeeeeeeah.. 15.00 är det nedsläpp i Monitor Morgan Arena och jag kommer vara på plats.. egentligen skulle man kanske dra redan nu så an kan lägga beslag på de bästa ståplatserna i hallen men palla att vara där två och en halv timme innan.. Fast egentligen skulle man kanske dra ändå.. Vet inte om det bara är jag som tycker det men att stå ovanför bröderna Hoak (a.k.a bröderna LORT) är en upplevelse utöver det vanliga.. Se dom hänga ut över plexit och skrika efter domaren som vad han än gör har fel i deras ögon.. Eller när deras store idol och hjälte "Sjödda" åker förbi och dom faller in i trans och jublar hejdlöst.. 15.00 släpps alltså pucken och jag kan redan nu avslöja att matchen kommer ses av 233 åskådare, hur jag kan veta det?? Så är det och så har det alltid varit, förutom den värsta hybristiden då MMA var fylld till bristningsgränsen, Ferra åkte runt och hakades och spelarna dansade på isen iförda GULDHATTAR..

Dagens tips: 3-2 till Vilda Gässen, Hon som alltid vinner puckkastartävlingen vinner även ikväll och åskådartalet landar som vanligt på 233 betalande..


Yngve "ROOOOOOBOCOP" Gustavssooooooooooonjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0